
Firma Marshall została założona w 1960 roku przez Jima Marshalla, gitarzystę i elektronika, w Hanwell, Londynie. Pierwotnie firma produkowała głośniki i wzmacniacze dla muzyków, ale szybko rozszerzyła swoją działalność, oferując również inne produkty elektroniczne, takie jak słuchawki, głośniki przenośne i akcesoria do gitar.
Firma Marshall szybko stała się znana na całym świecie dzięki swojemu charakterystycznemu wzornictwu i jakości swoich produktów. Wzmacniacze gitarowe firmy Marshall są szczególnie popularne wśród gitarzystów i są uważane za jedne z najlepszych na rynku.
Więcej informacji na oficjalnej stronie producenta.

Serwis AudioLabs.pl oferuje profesjonalną naprawę pogwarancyjną sprzętu brytyjskiej marki Marshall.
Naprawiamy:
- Głośniki Bluetooth – modele STOCKWELL, KILBURN, ACTOR oraz STANMORE i WOBURN, od pierwszej generacji aż do najnowszej;
- Słuchawki nauszne – modele Major III oraz IV generacji, a także Monitor I i II generacji;
- Piece gitarowe – wzmacniacze.

Naprawiamy następujące usterki:
- Głośnik nie uruchamia się;
- Z głośnika leci dym;
- Sprzęt nie łączy się z urządzeniem;
- Głośnik po upadku, uszkodzeniu mechanicznym;
- Niedziałające przyciski, pokrętła i przełączniki;
- Urwane przewody;
- Uszkodzone złącza i wtyki
I wiele, wiele innych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, dobrze wyposażonemu warsztatowi oraz pasji do elektroniki, jesteśmy w stanie dokonywać napraw na najwyższym poziomie. Oferując usługi jakich inne serwisy nie oferują – w razie potrzeby modelujemy i drukujemy w 3D, a także toczymy i frezujemy odtwarzając uszkodzone elementy. Dokonujemy inżynierii wstecznej i innych zabiegów, aby naprawę wykonać zgodnie ze sztuką.
Wszystko by Twój sprzęt przywrócić do życia i pełni sprawności, bo wychodzimy z założenia, że lepiej sprzęt naprawić, niż kupić nowy za kilkukrotność ceny naprawy, prawda?
Po naprawie sprzęt zostanie gruntownie przetestowany, aby mieć pewność, że naprawa całkowicie wyeliminowała usterkę. Ponadto jako jeden z niewielu serwisów oferujemy aż 6 miesięcy gwarancji na naprawę!
Naprawę dokonujemy dopiero po akceptacji kosztów, gwarantuje to Państwu przejrzystość całego procesu naprawczego i pewność, że nie poniosą Państwo niechcianych kosztów.
Przyjmujemy również sprzęt wysyłkowo – w celu dostarczenia sprzętu do Naszego serwisu, zachęcamy do kliknięcia przycisku poniżej