Regulamin Serwisu AudioLabs.pl – AudioLabs.pl

1. Informacje ogólne i słownik

  • Właścicielem marki AudioLabs.pl oraz serwisu elektroniki jest firma EMF HUBERT RUMIN NIP 5223168259 DZIECI WARSZAWY, nr 27A, lok. 207, 02-495 WARSZAWA zwana dalej „Serwisem”.
  • Niniejszy Regulamin Serwisu AudioLabs.pl (zwany dalej „Regulaminem”) dotyczy zasad i warunków wykonywania usług informatycznych oraz serwisowych – diagnostycznych i naprawczych (określonych niżej) przez Serwis.
  • Regulamin dostępny jest pod adresem internetowym https://audiolabs.pl/regulamin oraz w formie papierowej w miejscu wykonywania działalności.
  • Klient – osoba lub podmiot gospodarczy zlecający naprawę sprzętu.
  • Gwarancja – Zobowiązanie gwaranta (w tym przypadku Serwisu) odnośnie usługi w stosunku do Klienta, w szczególności do naprawy, wymiany, zwrotu należności bądź zapewnienia innych usług w przypadku, kiedy urządzenie nie wykazuje właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
  • Reklamacja – żądanie Klienta kierowane do wykonawcy usługi, pozostające w związku z niezadowalającą jakością lub nienależytym wykonaniem usługi, poprzez żądanie ponownej naprawy lub zwrotu całości bądź części zapłaconej kwoty.
  • Diagnostyka – szereg działań podjętych przez Serwis w celu określenia przyczyn wystąpienia usterki oraz kroków wymaganych do jej usunięcia.
  • Umowa Serwisowa – porozumienie między Serwisem a Klientem odnoszące się do przebiegu całego procesu Usługi Serwisowej.
  • Centrum Serwisowe – lokalizacja dostarczenia Sprzętu celem wykonania Usługi Serwisowej.
  • Usługa Serwisowa – usługa polegająca na wykonaniu prac diagnostycznych, naprawczych lub konserwacyjnych na dostarczonym przez Klienta urządzeniu.
  • Sprzęt – produkt elektroniczny którego dotyczy Usługa Serwisowa.
  • Strona Internetowa Serwisu – witryna internetowa (WWW) dostępna pod adresem https://audiolabs.pl/.
  • Infolinia Serwisu – numery telefonu dostępne na Stronie Internetowej Serwisu.

2. Postanowienia ogólne

  • Złożenie zlecenia naprawy oznacza zawarcie Umowy Serwisowej, do której w całości ma zastosowanie niniejszy Regulamin, a Klient jest obowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i zaakceptowania jego treści przed zawarciem Umowy serwisowej.
  • Serwis zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu bez konieczności informowania o tym Klientów.
  • Akceptując regulamin Serwisu, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926
  • Korzystanie z usług serwisu AudioLabs.pl może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści Regulaminu.

3. Przyjęcie sprzętu do naprawy

  • Zlecenie usługi serwisowej odbywa się poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na Stronie Internetowej Serwisu lub kontakt telefoniczny z Infolinią Serwisu oraz dostarczenie sprzętu którego dotyczy usterka na adres Centrum Serwisowego. Przesyłkę można dostarczyć dowolnym przewoźnikiem (firmą kurierską, Pocztą Polską). Koszt przesyłki pokrywa Klient.
  • Klient obowiązany jest do poinformowania Serwisu odnośnie zakresu oczekiwanych czynności naprawczych (opisanie usterek) oraz dołączenie danych kontaktowych (numer telefonu, mail). W przypadku wysyłki sprzętu, wystarczy dołączenie karteczki z opisem usterki i numerem telefonu do środka przesyłki.
  • Za zabezpieczenie i właściwe spakowania wysyłanego sprzętu odpowiada Klient. W celu ochrony przed konsekwencjami uszkodzenia sprzętu w czasie transportu, zaleca się stosowanie oryginalnych opakowań i ubezpieczanie przesyłek na pełną wartość wysyłanych przedmiotów.
  • Serwis może odmówić wykonania Usługi Serwisowej w przypadku:
    • złego stanu technicznego sprzętu;
    • braku części;
    • gdy koszt naprawy przekracza wartość sprzętu;
    • zgłoszonego braku akceptacji regulaminu.
  • Każdy Klient oddający sprzęt do Serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
  • Zlecenie przez Klienta Usługi Serwisowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

4. Przebieg usługi serwisowej

  • Serwis obowiązuje się do świadczenia usług z najwyższą starannością.
  • Na Sprzęcie przyjętym do Serwisu przeprowadzana jest Diagnostyka.
  • Za wykonane usługi Serwis pobiera opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem i/lub wyceną dokonaną podczas Diagnostyki.
  • Wynik Diagnostyki przekazywany jest Klientowi telefonicznie po jej zakończeniu, zawiera on informacje odnośnie możliwości wyeliminowania usterki oraz kosztu naprawy.
  • Pisemny odpis z wynikiem diagnostyki na potrzeby np. polisy ubezpieczeniowej jest możliwy do uzyskania w formie Opinii serwisowej z pieczęcią firmową za dodatkową opłatą.
  • Diagnostyka jest niezobowiązująca – oznacza to, że do czynności naprawcze podejmowane są dopiero po akceptacji kosztów przez Klienta.
  • Dopiero po wykonaniu pełnej diagnozy możliwe jest określenie dokładnego czasu i kosztów naprawy. Każda zmiana kosztów i konieczność wykonania dodatkowych usług musi być zaakceptowana przez Klienta przed wykonaniem dalszych czynności.
  • Diagnostyka jest całkowicie bezpłatna w przypadku wykonania naprawy przez Serwis, bez wykonania naprawy, obowiązuje standardowa, zryczałtowana stawka brutto za jej wykonanie – 80PLN, lub w przypadku kierownic, wzmacniaczy, systemów Sonos i urządzeń o wysokim stopniu skomplikowania – 160PLN.
  • Dopiero po zaakceptowaniu kosztów naprawy Serwis przystępuje do czynności naprawczych.
  • Naprawy realizowane są w kolejności zgłoszeń.
  • Zakres naprawy dotyczy usterek wskazanych przez Klienta.
  • Obowiązkiem każdego użytkownika sprzętu jest zabezpieczenie swoich danych przed oddaniem sprzętu do Serwisu poprzez wykonanie kopii bezpieczeństwa.
  • W przypadku braku naprawy, Serwis zastrzega sobie prawo do wydania nienaprawionego Sprzętu o odmiennej charakterystyce bądź trochę innych objawach usterki. Jest to naturalny efekt podejmowanych prób podczas diagnostyki, wymiany elementów, regeneracji połączeń itd.
  • W przypadku braku naprawy, w wyjątkowych sytuacjach (brak mocy przerobowych), Serwis może wydać sprzęt w częściach, acz kompletny oraz poprawnie zabezpieczony.
  • Podczas próby naprawy i diagnozy, stan sprzętu może ulec pogorszeniu, nie wynikającego z działania umyślnego, a wynikającego z procesu naprawy. W szczególności dotyczy to elementów plastikowych – zaczepów oraz elementów niebezpiecznych – np. uszkodzonych baterii.
  • Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzone elementy poddawane są utylizacji.

5. Wydanie sprzętu z Serwisu

  • Sprzęt wydawany jest w ustalony wraz z Klientem sposób, może to być wysyłka sprzętu na wskazany przez Klienta adres lub punkt paczkowy InPost Paczkomaty.
  • Koszt przesyłki pokrywa Klient.
  • Sprzęt zostaje wydany Klientowi dopiero po uiszczeniu wszystkich należności.
  • W przypadku braku kontaktu z Klientem powyżej siedmiu dni kalendarzowych (brak odpowiedzi na wiadomości i połączenia od Serwisu niezależnie czy sprzęt jest po naprawie czy tylko po diagnostyce), sprzęt uznaje się za porzucony, a Serwis zaczyna naliczać zryczałtowaną opłatę magazynową za bezumowne przechowywanie porzuconego Sprzętu, opłata ta wynosi 14,33PLN netto +23% VAT za każdy rozpoczęty tydzień kalendarzowy.
  • Identyczna opłata obowiązuje w przypadku braku opłacenia wystawionej faktury w terminie oraz niepodania danych do faktury na prośbę Serwisu.
  • Jeżeli Klient nie widzi potrzeby odbierania nienaprawionego sprzętu, a chce uniknąć opłaty magazynowej, może poddać urządzenie utylizacji.
  • Utylizacja jest kosztem który ponosi Serwis.
  • W przypadku wysokiego obłożenia Serwisu, wysyłka sprzętów może odbyć się w terminie do siedmiu dni roboczych.

6. Gwarancja

  • Na wszystkie wykonane usługi Serwis udziela standardowo 6-miesięcznej gwarancji.
  • W indywidualnych przypadkach Serwis może udzielić innego okresu gwarancji o czym poinformuje Klienta.
  • Serwis udziela gwarancji tylko na wykonaną usługę i części wymienione w zakresie tej usługi.
  • Serwis nie przyjmuje reklamacji związanych z usterkami nie zgłaszanymi przez Klientów podczas przyjęcia do serwisu.
  • Części montowane w Serwisie podlegają gwarancji udzielanej bezpośrednio przez dostawców i producentów tychże części. Czas trwania gwarancji jest w tym przypadku różny dla różnych części i przedstawiany jest Klientowi razem z ofertą na naprawę.
  • Oprogramowanie nie jest objęte zakresem gwarancji, z tego względu, że każdy użytkownik może dokonywać dowolnych zmian w swoim systemie i instalować dowolne oprogramowanie, za działanie których Serwis nie może odpowiadać.
  • W celu zgłoszenia Reklamacji, należy dostarczyć sprzęt do Serwisu (osobiście lub kurierem) wraz z numerem zlecenia lub danymi osoby, na którą zlecenie było zgłaszane oraz dokładnym opisem usterki.
  • Decyzje w sprawie reklamacji podejmowane są w możliwie najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej Reklamacji, Serwis zobowiązany jest do usunięcia usterki na swój koszt lub zwrotu należności za usługę, jeśli naprawa w obliczu nowych okoliczności okaże się niemożliwa.
  • Serwis będzie zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji w następujących przypadkach:
    • używania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem;
    • uszkodzeń powstałych w wyniku ingerencji w urządzenie osób trzecich;
    • dokonywania samodzielnych napraw i modyfikacji;
    • uszkodzeń mechanicznych, mogących mieć wpływ na działanie urządzenia;
    • kontaktu urządzenia z cieczą;
    • uszkodzeń wynikłych z braku należytej dbałości o sprzęt, w tym złego przechowywania lub braku odpowiedniej konserwacji.

7. Ochrona danych osobowych

  • Dane osobowe są chronione zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich oraz z zachowaniem warunków organizacyjnych i technicznych dostosowanych do sposobu zbierania i ochrony zebranych danych osobowych.
  • Zgodne z ww. ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Dodatkowe uprawnienia Klienta związane ze zbieraniem, przetwarzaniem, przekazywaniem, usuwaniem danych osobowych przekazanych EMF HUBERT RUMIN znajdują się w treści “Polityki prywatności”.
  • Informacje dotyczące ochrony danych osobowych – obowiązek informacyjny – wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)  zostały zawarte w “Polityce prywatności” którą można znaleźć pod https://audiolabs.pl/informacje-prawne/polityka-prywatnosci/.