Chcesz do nas wysłać sprzęt na diagnostykę i naprawę?
Nic prostszego! Nie musisz się nawet z nami kontaktować, teraz możesz szybko nadać paczkę z poziomu aplikacji InPost na telefonie i to bez drukowania etykiety.
Krok 1. Spakuj sprzęt
Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania – wykorzystaj dowolne kartonowe pudełko, które pomieści urządzenie, jako wypełnienia możesz użyć folii bąbelkowej lub gazet, ważne żeby z każdej strony sprzętu były 3-4cm wypełnienia.
W środku umieść kartkę z krótkim opisem usterki i numerem telefonu do siebie.
Krok 2. Otwórz aplikację InPost Mobile
Jeśli jej nie posiadasz, pobierz ją z linku: https://inpost.pl/aplikacja-mobilna
Krok 3. Wybierz opcję „Nadaj”
Wybierz „typ nadania” – „Paczkomat -> Paczkomat” i odpowiedni rozmiar przesyłki.
Krok 4. Wpisz dane do wysyłki
Odbiorca: AudioLabs.pl
Numer telefonu: 519 412 224
Adres e-mail: serwis@audiolabs.pl
Paczkomat odbiorczy: WEJ02A
Kliknij dalej.
Krok 5. Wpisz swoje dane
I wybierz formę płatności.
Kliknij dalej.
Krok 6.
Po opłaceniu przesyłki, zobaczysz kod nadania oraz kod QR. Nie musisz drukować etykiety nadania.
Teraz paczkę wystarczy umieścić w dowolnym paczkomacie, wpisując na ekranie kod nadania, skanując kod QR albo otwierając drzwiczki wprost z poziomu telefonu.
Prawda, że proste?